
كل سنة والبدايلة بخير
احتفل البدايلة يوم السبت الماضي بمناسبة مرور عام علي اصدار جريدة البديل الحمد لله كان الحفل متواضع بس المهم ان كلنا حسينا اننا انجزنا باستمرارنا لسنة كاملة بدون اية سقطات تسئ لنا صحيح كانت الجريدة يوم فوق ويوم تحت في مستواها لكن مين مننا بيتولد كبير لازم نغلط ونتعلم والحمد لله بشهادة ناس كتير قوي الجرنال كان مستواه معقول ومستوي محررية فارق كتير عن الجرائد المتواجده حاليا في السوق كل سنة واحنا طيبين وشكرا لكل حد افتكر يقولنا مبروك عليكوا السنة وكمان اللي مقالش ويارب السنة الجاية نبقي اقوي بالبديل والكلمة الحرة اللي ما بتخافش
رسالة أحدث رسالة أقدم الصفحة الرئيسية
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)





0 التعليقات:
إرسال تعليق