مني باشا
بصراحة انا الي الان لا استوعب ما حدث وكل لحظة تمر اقول لأ هيرجعوا في القرار ويرجعولنا امانا اللي فجأة اتحرمنا منه هو الحمد الله علي كل حال بس اللي حصل ده هزنا في اقل من ثانية بقالنا سنتين عمالين نشتغل ونحرق في اعصابنا ونعتصم ونضرب ونتخانق وننضرب في سبيل اننا يكون لينا اسم وكيان الموضوع صعب اوي علي حد زي انا وتامر احنا الاثنين في نفس الجرنال ولقينا نفسنا فجأة " معطلين " بعد ما اسسنا حياتنا علي كده وخلفنا كريم وبقينا نقول عليه اول طفل لصحفيين البديل لأ ..........والازمة النقابة ايام وكنا بنستعد عشان اللجنة طيب كانوا يستونا وما يتحفوناش بالمفاجأة المنيلة دي الا بعد ما ازمة النقابة تعدي ربنا يجازيهم علي اد نيتهم ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب قولوا امين بصوا علي فكرة انا ماعدتش عارفه اعمل ايه وسايباها لربنا جايز معجزة تحصل اذ فجأتن مهو ربنا اكيد عالم بينا وبزمايلنا علي فكرة ملاك الجرنال وقفوا خطوط الموبايل بتاع زمايلنا وقطعوا النت عن الجرنال مش حاجه مبشرة بالذمة والله خيييييييييييييييير ان شاء الله
رسالة أحدث رسالة أقدم الصفحة الرئيسية
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)



0 التعليقات:
إرسال تعليق