مني
بعد ما شردونا قاموا باعونا ياليييييييييييييييييييييييييل دعوة من الجروب لتأليف كلمات تليق بما حدث لصحفيي البديل من تشريد وتصييع وتعطيل وتجويع سواء من مجلس الادارة ربنا ياخد منهم ما يديهم ولا من النقيب اللي طلع ربنا مش مديه حاجه خالص ولا مننا نفسنا اللي ناس من وسطنا خااااانوننا خانوننا ومبقوش معبرينا نضرب ولا نعتصم ربنا معاكم وهنبقي نجيلكم مع اننا والله الفلوس خلصت علي مشاوير النقابة والجرنال والضمانات مش موجودة واستغنوا عن البدل مدي الحياة والعيال يروحوا النقابة النهاردة ولا حد بيعبرهم لا ادارة ولا تحرير ولا نقابة ..قوم ايه اصل احنا حظنا نحس والحمد لله بس يعني لو نحس هما كمان يكملوا علينا طيب ما يسيبونا بنحسنا ...كفو ...كفو ......وبد ما قفلوها قاموا طردونا يا لييييييييييييييل علي فكرة الموضوع بقي خطير ويجب ايداع صحفيي البديل في مصحات للحفاظ علي الامن العام وخاصة اللي كانوا بيحلموا بالنقابة وقرشين يعوضوا المرتبات الجامدة اللي احنا مش عارفين نصرفها وفين ولا فين ........وكفاية كدهاصلها هررررررررررررربت
رسالة أحدث رسالة أقدم الصفحة الرئيسية
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)



0 التعليقات:
إرسال تعليق